Apartamenty Novy Szczyrk
COVID-19
W trosce o bezpieczeństwo naszych gości zapewniamy, że każdego dnia dbamy o to, abyście mogli poczuć się bezpiecznie w naszym apartamencie – tak jak u siebie w domu.
Poniżej przedstawiamy nasze rozwiązania
Odkażanie apartamentu
Po wymeldowaniu każdego Gościa nasz personel dokładnie odkaża cały apartament
Sanitaria, umywalki, kabiny prysznicowe, krany odkażamy profesjonalnymi preparatami na bazie chloru.
Łóżka, kanapy i krzesła spryskujemy specjalnym płynem dezynfekującym.
Gąbki do mycia naczyń przy każdym sprzątaniu wymieniane są na nowe.
Pościel, poduszki i ręczniki każdy Gość otrzymuje nowe a zużyta pościel i ręczniki prana jest w temperaturze powyżej 70°
Blaty kuchenne, półki, stoły, klamki, kontakty i klucze odkażone są specjalnym płynem dezynfekującym
Wszystkie znajdujące się w apartamencie naczynia, po każdym pobycie są odkażone wrzątkiem.
Wykwalifikowana kadra pracowników
Nasza kadra dbające o czystość przeszła specjalne szkolenia dotyczące sprzątania i stosowania wszystkich środków dezynfekujących, szczególnie w trakcie trwania epidemii Covid-19.
Każdy pracownik wyposażony jest w specjalne rękawiczki do sprzątania. Przed i po wykonywaniu sprzątania każdy nasz pracownik zobligowany jest do odkażania rąk specjalnym płynem dezynfekcyjnem i grzybobójczym. Wszyscy nasi pracownicy mieszkają w Szczyrku i okolicznych miejscowościach i do pracy dojeżdżają swoimi autami, nie korzystając z komunikacji miejskiej.
Regulamin bezpieczeństwa przebywania w apartamentach NOVY SZCZYRK w okresie epidemii koronawirusa w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19”
§1
Osoby przebywające na terenie całego obiektu są zobowiązane przestrzegać powszechnie obowiązujących zasad dystansowania społecznego, w tym co do zasady 1,5-metrowej odległości, a także reguł profilaktyki zdrowotnej, w tym obowiązku zasłaniania nosa i ust w miejscu publicznym.
§2
Goście mają obowiązek dezynfekować ręce. Dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk dostępne dla gości usytuowane są przy wejściu na teren obiektu, w apartamentach oraz w pomieszczeniach sanitarnych.
§3
Każdy Gość hotelowy może zostać poproszony o poddanie się pomiarowi temperatury. Niepokojąco wysoka temperatura lub odmowa poddania się pomiarowi może stanowić podstawę odmowy zakwaterowania Gościa lub przedłużenia pobytu Gościa w obiekcie.
§4
Dla zmniejszenia ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa apartamenty sprzątane są na życzenie Gościa. W tym celu prosimy o powiadomienie o tym fakcie obsługę. Personel hotelowy nie będzie wchodził do pokojów, bez podania takiej informacji.
§5
W trakcie korzystania z serwisu śniadaniowego Goście zobowiązani są do zasłonięcia ust i nosa oraz założeniu jednorazowych rękawiczek, przed wejściem do jadalni.
§6
W trakcie korzystania z saunarium Goście zobowiązani są do zasłonięcia ust i nosa oraz założeniu jednorazowych rękawiczek, przed wejściem do pomieszczenia a sama usługa jest udostępniana wyłącznie na zapisy.
Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektyw 95/46/WE, informujemy, że administratorem danych osobowych Gości jest firma SKARNA Iwona Bartoszuk,
ul. Tczewska 4a/80, 01-674 Warszawa, NIP 142813552