COVID-19

W trosce o bezpieczeństwo naszych gości zapewniamy, że każdego dnia dbamy o to, abyście mogli poczuć się bezpiecznie w naszym apartamencie – tak jak u siebie w domu.

Poniżej przedstawiamy nasze rozwiązania 

Odkażanie apartamentu

Po wymeldowaniu każdego Gościa nasz personel dokładnie odkaża cały apartament 

Sanitaria, umywalki,  kabiny prysznicowe, krany odkażamy profesjonalnymi preparatami na bazie chloru.

Łóżka, kanapy i krzesła spryskujemy specjalnym płynem dezynfekującym.

Gąbki do mycia naczyń przy każdym sprzątaniu wymieniane są na nowe.

Pościel, poduszki i ręczniki każdy Gość otrzymuje nowe a zużyta pościel i ręczniki prana jest w temperaturze powyżej 70° 

Blaty kuchenne, półki, stoły, klamki, kontakty i klucze odkażone są specjalnym płynem dezynfekującym

Wszystkie znajdujące się w apartamencie naczynia, po każdym pobycie są odkażone wrzątkiem.

Wykwalifikowana kadra pracowników

 Nasza kadra dbające o czystość przeszła specjalne szkolenia dotyczące sprzątania i stosowania wszystkich środków dezynfekujących, szczególnie w trakcie trwania epidemii Covid-19. 

Każdy pracownik wyposażony jest w specjalne rękawiczki do sprzątania. Przed i po wykonywaniu sprzątania każdy nasz pracownik zobligowany jest do odkażania rąk specjalnym płynem dezynfekcyjnem i grzybobójczym. Wszyscy nasi pracownicy mieszkają w Szczyrku i okolicznych miejscowościach i do pracy dojeżdżają swoimi autami, nie korzystając z komunikacji miejskiej. 

Regulamin bezpieczeństwa przebywania w apartamentach NOVY SZCZYRK w okresie epidemii koronawirusa w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19” 

§1 

Osoby przebywające na terenie całego obiektu są zobowiązane przestrzegać powszechnie obowiązujących zasad dystansowania społecznego, w tym co do zasady 1,5-metrowej odległości, a także reguł profilaktyki zdrowotnej, w tym obowiązku zasłaniania nosa i ust w miejscu publicznym.

§2 

Goście mają obowiązek dezynfekować ręce. Dozowniki z płynem do dezynfekcji rąk dostępne dla gości usytuowane są przy wejściu na teren obiektu, w apartamentach oraz w pomieszczeniach sanitarnych. 

§3 

Każdy Gość hotelowy może zostać poproszony o poddanie się pomiarowi temperatury. Niepokojąco wysoka temperatura lub odmowa poddania się pomiarowi może stanowić podstawę odmowy zakwaterowania Gościa lub przedłużenia pobytu Gościa w obiekcie. 

§4 

Dla zmniejszenia ryzyka rozprzestrzeniania się wirusa apartamenty sprzątane są na życzenie Gościa. W tym celu prosimy o powiadomienie o tym fakcie obsługę. Personel hotelowy nie będzie wchodził do pokojów, bez podania takiej informacji. 

§5 

W trakcie korzystania z serwisu śniadaniowego Goście zobowiązani są do zasłonięcia ust i nosa oraz założeniu jednorazowych rękawiczek, przed wejściem do jadalni. 

§6 

W trakcie korzystania z saunarium Goście zobowiązani są do zasłonięcia ust i nosa oraz założeniu jednorazowych rękawiczek, przed wejściem do pomieszczenia a sama usługa jest udostępniana wyłącznie na zapisy. 

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektyw 95/46/WE, informujemy, że administratorem danych osobowych Gości jest firma SKARNA Iwona Bartoszuk,
ul. Tczewska 4a/80, 01-674 Warszawa, NIP 142813552